کار زشت پسر 18 ساله با دختران ایلام
نوشته شده توسط : ali

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از کارگر آنلاین، رئیس پلیس فتا استان ایلام از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی شهروندان در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

سرهنگ علی جمالی، رئیس پلیس فتا ایلام درخصوص این خبر گفت: در پی مراجعه شهروندان و برابر رصدهای کارشناسان این پلیس مشخص شد صفحه ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد شده است که با انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی دختران و کاربران اقدام به هتک حیثیت آنان می کند.

 

وی افزود: پس از جمع آوری مستندات لازم و تحقیقات اولیه از شکات، پرونده ای در اداره پلیس تشکیل شد و موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان سایبری، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و طی هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد. این مجرم اینترنتی ضمن اعتراف به جرم ارتکابی اش، انگیزه خود را جذب مخاطب و افزایش تعداد بازدید کنندگان عنوان کرد.

این مقام مسئول با اعلام اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد، بیان داشت: متهم با دسترسی به تصاویر موجود در شبکه های اجتماعی کاربران و انتشار آن ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام و انتشار اکاذیب سبب ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت آنان شده بود.

رئیس پلیس فتا ایلام به هموطنان توصیه کرد: از انتشار تصاویر و فیلم های خصوصی و خانوادگی خود در فضای مجازی خودداری کنند و نکات امنیتی حریم خصوصی خود را رعایت کنند.

سرهنگ جمالی با اشاره به برخورد پلیس فتا با جرایم در فضای مجازی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه در فضای مجازی، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به همکاران ما اطلاع دهند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: